 Komunikujte efektívne! |
prípadové štúdie |
|
Firma s pobockami
Spolocnost má 4 pobocky. V centrále firmy je obchodné oddelenie, ktoré intenzívne komunikuje so zahranicím a pobockami.
Pred zavedením VoIP technológie a pripojením na siet fayn, spolocnost vynakladala na komunikáciu v rámci
pobociek a do zahranicia a na volania do mobilných a pevných sietí prostriedky výhradne prostredníctvom jedného telekomunikacného operátora.
Rozhodla sa pre implementáciu VoIP technológie a pripojenie do siete fayn.
Rocné náklady na komunikáciu v rámci pobociek a centrály klesli na sumu paušálnych mesacných poplatkov
ktoré sú rovnaké bez objemu prevolaných hovorov.
Náklady na komunikáciu do zahranicia a za volania na pevné a mobilné siete boli podla aktuálneho cenníka výrazne nižšie, ako pri predchádzajúcom operátorovi.
Naviac náklady za volania obchodným
partnerom v rámci SR zacínajú klesat nakolko mnohí z obchodných partnerov sa pripájajú na siet fayn,
co znamená nulové náklady za volania v rámci siete.
Súkromný podnikatel
Podnikatel, ktorý sa rozhodol pre telefonovanie prostredníctvom siete fayn, profituje hned trikrát :
- platí minimálny mesacný paušálny poplatok
- za hovory, ktoré uskutocnil, platí podla aktuálneho cenníka a podla sekundovej tarifikácie
- kedže mnoho ludí v jeho regióne je v sieti fayn, ich vzájomné hovory sú bezplatné
|