(c) 2008 S.A. s.r.o. e-solution by S.A. s.r.o.
Úvodná stránka
Môj fayn vstup do individuálnej zóny
dátové služby

popis technológií faq
cenník

o náskatalóg produktovtechnická podpora, faqkontakt, predajné miesta

Je to také jednoduché!
faq



  1. Čo je služba faynNET?
  2. Čo je Wireless LANs ( WLANs ) ?
  3. Čo potrebuje zákazník, ktorý má záujem o pripojenie faynNET?
  4. Sú nejaké časové alebo dátové obmedzenia?
  5. Aká je dĺžka viazanosti pri programe faynNET?
  6. Je možné dostať k pripojeniu aj niektoré ďalšie služby?
  7. Aká je rýchlosť pripojenia pre program faynNET?
  8. Ako si pozriem oficiálny mail (v tvare: login@fayn.sk)?
  9. Ako si skontrolujem históriu platieb?
  10. Ako si zmením heslo?
  11. Aké je číslo účtu v IBAN tvare?


  1. Čo je služba faynNET?

    Služba faynNET je zdielané pripojenie rýchlosťou do 1024 kBit/s kde pripojenie je limitované na jedno koncové zariadenie a pre dané pripojenie nie je možné pridelenie verejnej IP adresy. Takéto pripojenie je vhodné napríklad pre byty v rámci jednoho bloku (vchodu) "bytovky", alebo ridinného domu.


  2. Čo je Wireless LANs ( WLANs ) ?

    Wireless Local Area Networks. Wireless LAN je technológia, ktorá umožňuje dvom a viacerým mobilným staniciam (bodom) komunikovať, použitím štandartných sieťových protokolov, ale bez sieťových káblov.


  3. Čo potrebuje zákazník, ktorý má záujem o pripojenie faynNET?

    Okrem počítača nepotrebuje nič. Všetky potrebné zariadenia dostane zákazník do prenájmu, alebo si ich odkúpi pri inštalácii. Podmienkou však je priama viditeľnosť na niektorý z našich pristupových bodov ( Access Point ).


    V prípade, že zákazník býva v panelovom dome, alebo inak v prenájme, je potrebné kontaktovať správcu (majiteľa) objektu z dôvodu zaistenia prístupu na strechu objektu (pokial bude zariadenie umiestnené tam) a rovnako aj zaistiť súhlas správcu (vlastníka) uvedeného objektu s umiestnením bezdrôtového spoja a káblového vedenia v danom objekte.



  4. Sú nejaké časové alebo dátové obmedzenia?

    V programe faynNET nie je časové obmedzenie, ale obmedzenie množstva prenesených dát je aplikované v mimoriadnych prípadoch, ked niektorý klient enormne zaťažuje sieť, napr. pri napadnutí vírusom a pod..


  5. Aká je dĺžka viazanosti pri programe faynNET?

    Pri všetkých programoch je doba viazanosti stanovená na základe objednávkového formulára.


  6. Je možné dostať k pripojeniu aj niektoré ďalšie služby?

    K pripojeniu má zákazník možnosť požiadať o:

    • 100 MB webového priestoru

    • 50 MB mailovú schránku, aliasy

    • hlasovú službu fayn HOME podľa aktuálneho cenníka


    niektoré za úhradu. Viac informácií nájdete v sekcii cenník.



  7. Aká je rýchlosť pripojenia pre program faynNET?

    V tomto prípade sa jedná o zdielané pripojenie s rýchlosťou 1024 kbps z WiFi prístupového bodu. V prípade voľného pásma v sieti prístupové body pristupujú aj na vyššiu rýchlosť.


  8. Ako si pozriem oficiálny mail (v tvare: login@fayn.sk)?

    1. ODPORÚČANÉ V poštovom klientovi (outlook, mozila) vytvorím nové e-mailové konto. Do kolonky Server prichádzajúcej aj odchádzajúcej pošty nastavím: mail.fayn.sk, zadám prihlasovacie meno a heslo.
    2. Po prihlásení sa na www.fayn.sk do individuálnej zóny(ikona MOJ FAYN) v sekcii "fayn e-mail"
    3. V internetovom prehliadači zadám http:// mail.fayn.sk a zadám svoje prihlasovacie meno a heslo.(login a password)



  9. Ako si skontrolujem históriu platieb?

    Po prihlásení sa na www.fayn.sk po vstupe do individuálnej zóny (ikona MOJ FAYN) v sekii "výpis platieb" zvolím rok, ktorý chcem kontrolovať.


  10. Ako si zmením heslo?

    Po prihlásení sa na www.fayn.sk do individuálnej zóny (ikona MOJ FAYN) v sekcii "zmena údajov" do kolonky "heslo" napíšem nové heslo(min. 6 znakov) a zopakujem v kolonke "potvrdenie hesla". Stlačím "odoslať" a heslo je zmenené.



  11. Aké je číslo účtu v IBAN tvare?

    Číslo nášho bankového účtu v tvare IBAN:
    SK81 0200 0000 0021 7530 2253




Informacie o euro »